پیش‌نویس قانون جدید احزاب تقدیم رئیس مجلس شد

تهران (پانا) - به گفته یک عضو شورای مرکزی خانه احزاب، روز گذشته جلسه‎ای با عنوان کارگروه احزاب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و این کارگروه، پیش‌نویس قانون جدید احزاب را به علی لاریجانی، رئیس مجلس تقدیم کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌نویس قانون جدید احزاب تقدیم رئیس مجلس شد

حسین کنعانی‌مقدم، عضو شورای مرکزی خانه احزاب و دبیرکل حزب سبز ایران به ایرنا خبر می‌دهد که کارگروه احزاب، روز گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. نمایندگان مجلس، دولت، مرکز پژوهش‎های مجلس و اعضای خانه احزاب در این جلسه حضور داشتند.

این عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران همچنین می‎افزاید: این کارگروه در این جلسه، نتیجه کار و پیش‌نویس قانون جدید را به دکتر لاریجانی تقدیم کرد. این قانون جدید می‎تواند بسیاری از اختلافاتی را که در صحنه سیاسی وجود دارد، حل‌وفصل کند.

او ادامه می‎دهد: برای مثال، ما قانون احزاب را تصویب می‌کنیم و بعد می‎بینیم که جرم سیاسی در این قانون تأثیر می‎گذارد. قانون جرم سیاسی را تصویب می‎کنیم و بعد می‎بینیم که در انتخابات تأثیر می‎گذارد. از این رو، من پیشنهاد دادم که اداره‌ای در مجلس شکل بگیرد و کنش قوانین را بررسی کند. اگر این مسائل در رابطه با قوانین دیده شود، بسیاری از اختلافاتی که وجود دارد، حل می‎شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار