کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه دو کرج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

البرز (پانا) - به گزارش خبرنگار پانا، منظوری معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج و فردیس با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت : دانش آموزان در این سفر، طی سه روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه دو کرج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو کرج و فردیس تصریح کرد: اردوی راهیان نور با همکاری آموزش و پرورش و سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس برگزار می شود و امروز 130 نفر از دانش آموزان دختر متوسطه به همراه مربیان با 4 دستگاه اتوبوس با بدرقه مدیر ناحیه راهی این سفر معنوی شدند .

منظوری افزود : :اعزام در دو مرحله صورت می گیرد که اولین مرحله ویژه دانش آموزان دختر است که از ۱۶ آبان ۹۷ لغایت ۲۰ آذر به این اردو اعزام می شوند، همچنین مرحله دوم یعنی اعزام دانش آموزان پسر از ۱ بهمن لغایت ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

معاون پرورشی ناحیه دو کرج و فردیس اضافه نمودند : دانش آموزان در این اردوی زیارتی با حضور در یادمان های شهدا در هویزه، اروندکنار، شلمچه و دهلاویه با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می شوند.

وی درپایان اهداف اردوی راهیان نور دانش آموزی را آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع ، معرفی الگو ها و اسطوره های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی دوران رزمندگان با نسل جوان امروز و همچنین معرفی و حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس عنوان نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار