مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای ،بستر اصلی ورزش قهرمانی و همگانی است

البرز (پانا)- قاسمی ،مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت : المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای، بستر اصلی ورزش قهرمانی و همگانی است .

کد مطلب: ۸۶۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای ،بستر اصلی ورزش قهرمانی و همگانی است

قاسمی ،مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در آیین متمرکز استانی افتتحایه المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای که در دبیرستان دخترانه فاطمه پزشکی ناحیه 4کرج برگزار شد گفت: : المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای بستر اصلی ورزش قهرمانی و همگانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، در سخنانی ساحت زیستی و بدنی را اساس و پایه شش ساحت دیگر در سند تحول بنیادین عنوان نمود و افزود اگر قرار است در حوزه تربیت دینی ، سیاسی ، اجتماعی و تربیت علمی و فن آورانه کار کنیم پایه همه این ها تربیت زیستی و بدنی است که باید به این امر مهم پرداخته شود .

قاسمی در ادامه با بیان اینکه المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه ای بستر اصلی ورزش قهرمانی و همگانی است افزود : با اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شور نشاط بسیار خاصی در آموزش و پرورش کشور و در مدارس ایجاد شده و بهترین شرایط برای شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان است.

وی در ادامه گفت: ورزش برای دختران یک نیاز اساسی است چرا که با وجود مادران سالم می توانیم جامعه سالم داشته باشیم، کشوری که دختران شجاع ، نجیب ، با نشاط و با انگیزه داشته باشد یک جامعه ریشه دار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار