شرط‌بندان 400 میلیاردی دستگیر شدند

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از اعضای باند شرط‌بندی خبر داد و گفت متهمان از این طریق، 400 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

کد مطلب: ۸۶۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شرط‌بندان 400 میلیاردی دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس فتا در پی دریافت شکوائیه‌ای مبنی بر کلاهبرداری از طریق سایت‌های شرط‌بندی آنلاین به میزان یک میلیارد و 750 میلیون ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان فنی پلیس فتا مشخص شد که این کلاهبرداری از سوی اعضای یک باند و از طریق یک سایت شرط‌بندی آنلاین صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس فتا، 2 نفر از اعضای اصلی و گردانندگان این سایت در استان‌های تهران و گیلان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات نامحسوس مشخص شد که متهمان قصد خروج از کشور را دارند، گفت: با هماهنگی دستگاه قضا، ماموران پلیس فتا به محل اختفای متهمان در استان تهران و گیلان اعزام و هر دو متهم را طی عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه از متهمان 2 دستگاه خودرو لوکس و ارز خارجی به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد، بیان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان در سه سایت دیگر شرط‌بندی فعال بوده و ارزش تقریبی تراکنش مالی آن ها 400 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه با ارائه دلایل و مستندات، متهمان به کلاهبرداری و شرط‌بندی اعتراف کردند، گفت: متهمان همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام و واتس آپ اقدام به تبلیغ و کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه شرط‌بندی بر اساس قانون مجازات اسلامی جرم است، به شهروندان توصیه کرد: در فضای مجازی فریب افراد شیاد را نخورند و به سایت‌های غیر قانونی و غیر مجاز اطمینان نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار