معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان:

یکی از برنامه های اولویت دارکردستان صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء بهره وری است

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی و سال حمایت از کالای ایرانی ، صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء بهره وری را یکی از برنامه های اولویت دار استان عنوان کرد .

کد مطلب: ۸۶۹۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از برنامه های اولویت دارکردستان  صرفه جویی در هزینه ها و ارتقاء بهره وری است

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در این نشست که با حضور مسئولین و نمایندگان حوزه های داخلی اداره کل برگزار شد ، رسالت آموزش و پرورش را فرهنگ سازی در راستای مصرف کالای ایرانی و تلاش برای تحقق اهداف برنامه اقتصاد مقاومتی اعلام کرد .

وی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت آموزش و پرورش ، نیروی انسانی ، دانش آموزان و مخاطبان ، مدیریت این مجموعه عظیم را کاری بزرگ دانست که نیازمند هماهنگی ، اتخاذ تدابیر لازم و بهره گیری بهینه از امکانات در اختیار است و گفت : صرفه جویی و مدیریت درست نیروی انسانی در کاهش ها هزینه ها بسیار موثر است .

مرادی با تاکید بر ضرورت اولویت بندی برنامه ها و نظارت هدفمند بر اجرای آنها ، اظهار داشت : همه وظیفه داریم در راستای تحقق برنامه ها اهتمام نموده و هر حوزه برای خود برنامه عملیاتی تدوین و بر اساس آن اقدام نماید .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان از تهیه و تدوین برنامه هایی در راستای کاهش هزینه حامل های انرژی در سطح واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد و یکی از برنامه های مهم استان را نگهداری از ملزومات و امکانات در اختیار مدارس و واحد های اداری و استفاده درست از آنها اعلام کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار