استاندار تهران خبر داد:

اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در استان تهران

اسلامشهر ( پانا) - استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به طور آزمایشی به مدت ۲ ماه در اسلامشهر اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در استان تهران

محمد حسین مقیمی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان تهران طی سخنانی از اجرای طرح معاینه فنی خودروها و ثبت پلاک خودروهای فاقدمعاینه فنی از طریق دوربین های شهری در شهرستان اسلامشهر خبرداد واظهار داشت : طی مصوبه این جلسه طرح ثبت جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی طی دو ماه به طور آزمایشی و ارشادی در اسلامشهر اجرایی می شودودر این مدت با همکاری شهرداری اسلامشهر جرائم ارشادی به اطلاع صاحبان خودرو می رسد.

رییس شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودروهای فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح پس از دو ماه را اطلاع رسانی کند.

وی در ادامه افزود: مصوب شد، پس از انجام مطالعات اولیه اجرای طرح معاینه فنی خودروها در همه شهرهای استان تهران نهایی شود، که با آماده سازی زیرساخت ها درشهرهای استان و پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی در همه شهرهای استان تهران ثبت و جریمه می شوند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار