خودرو سواری در اثر نقص فنی دچار آتش سوزی شد

نیشابور (پانا ) - یک دستگاه خودرو پژو در ابتدای روستای ینگه قلعه نیشابور در اثر نقص فنی دچار آتش سوزی شد و در آتش سوخت .

کد مطلب: ۸۶۹۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خودرو سواری در اثر نقص فنی دچار آتش سوزی شد

سیدمهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اعلام این خبر گفت : این حادثه زمانی رخ داد که این شهروند به اتفاق همسرش در مسیر روستای ینگه قلعه در حال حرکت بود که ناگهان متوجه آتش سوزی در قسمت موتور خودرو شد و بلافاصله راننده در منتهی الیه سمت راست و در شانه خاکی جاده خودرو خود را متوقف نمود و با سامانه 125 تماس گرفت .
حسینی اظهار داشت : با اعلام آتش سوزی بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه یک به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند ولی با توجه به بعد مسافت در حدود ده کیلومتر تا رسیدن خودرو آتش نشانی حدود 80 درصد از این خودرو در آتش سوخت .
ایشان در ادامه افزود : چنانچه این راننده محترم در داخل خودرو خود یک خاموش کننده 4 کیلویی پودری می داشت می توانست آتش را در همان لحظات اولیه خاموش کند و از این خسارت تا حد قابل توجهی کاسته می شد .
مدیر عامل آتش نشانی از مردم خواست : حتما در داخل خودرو خود یک خاموش کننده آتش نشانی داشته باشند تا در زمان بروز آتش سوزی برای خود و یا دیگران بتوانند در همان لحظات اولیه آتش را خاموش نمایند .
گفتنی است که همسر راننده نیز در اثر این آتش سوزی دچار ترس شده بود که به بیمارستان انتقال یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار