رسانه ها از سیاه نمایی اجتناب کنند

کرمان (پانا)- جانشین رئیس بسیج رسانه وعضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: رسانه ها نقش مهمی در ایجاد انگیزه بین مردم دارند.

کد مطلب: ۸۶۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها از سیاه نمایی اجتناب کنند

جبار رخ با حضور در غرفه ی خبرگزاری پانا گفت: از آنجایی که فرهنگ اصلی انسانی در کشور ما آمیخته با فرهنگ اسلامی است و ملت با توجه به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از طریق مطبوعات و رسانه های ملی با محتوای خوبی که به مردم ارائه دادند به نتیجه ی مطلوبی رسیدند دید مثبتب نسبت به این مجموعه دارند.

وی افزود:رسانه ها با ارائه مطالب مختلف می توانند تغییرات اساسی در زندگی مردم ایجاد کنند لذا به همین دلیل است که کار خبرنگاری و فعالیت در رسانه ها کاری بسیار سخت است.

رخ ضمن قدر دانی از حضور خبرگزاری پانا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات خبرنگاران پانا را آینده سازان کشور دانسته و حضور دانش آموزان در این عرصه را نشان از رشد فکری آنها دانسته و افزود:بهترین جایگاه برای ایجاد روحیه پرسشگری و نشر حقایق و بصیرت دهی مطبوعات است .

رخ در ادامه افزود: باید با ارائه ی برنامه های مفید به قشر جوان آنها را به سوی اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران سوق داد .

وی هدف از برگزاری نمایشگاه مطبوعات را ایجاد رقابت بین اهل قلم دانسته و افزود:باید خبرنگاران دانش آموز آموزشهای لازم جهت ارسال اخبار صحیح را ببینند و از سیاه نمایی اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار