با حضور معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و آموزش متوسطه استان:

مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزار شد

زنجان(پانا)-مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با حضور مسئولان اداره کل و این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزار شد

مراسم تکریم هدایت حسنلو و محمد نبی لو معاونان سابق آموزش متوسطه و پشتیبانی و معرفی سید کمیل ترابی و عباس حسن خانی معاونان جدید آموزش متوسطه و پشتیبانی این اداره با حضور مسئولان اداره کل و این ناحیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمید حاتمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، ضمن تقدیر از زحمات حسنلو و نبی لو و با اشاره به اینکه تغییرات در هر سازمانی طبیعی بوده و لازمه پویایی و ورود افکار نو است، گفت: از همه عوامل اداری و همکاران انتظار می رود تا با همگرایی و هماهنگی ما را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری کنند.

شهبازی معاون آموزش متوسطه استان در ادامه مراسم با تأکید بر این که این مسئولیت ها امانت های الهی هستند و باید از این فرصت هایی که در اختیارمان قرار می گیرد به نحو احسن استفاده کنیم، افزود: همه همکاران در آموزش و پرورش نیروهای توانمندی هستند و ما نگران این تغییر و تحولات نیستیم.

شهبازی ضمن تشکر از فعالیت های هر دو معاونت و با بیان اینکه همه تلاش های مسئولان سابق و فعلی در راستای کیفیت بخشی این نهاد است، تشریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک از جمله اداراتی است که صمیمیت و شور و نشاط در آن موج می زند و انشالله با حفظ انسجام و یکدلی این روند ادامه خواهد داشت.

حسین حسنلو سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان نیز ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات ارائه شده در این مدت، گفت: تخصص، تعهد در کنار کارایی از ویژگی های این همکاران است و امید است با همفکری و تلاش همکاران در عرصه های مختلف آموزش و پرورش خصوصا معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان و ناحیه یک، گام های مثبتی را برداریم.

گفتنی است در این مراسم محمد خندان رییس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی استان نیز حضور داشت و در پایان، ضمن تقدیر از زحمات هدایت حسنلو و محمد نبی لو، ابلاغ عباس حسن خانی و سید کمیل ترابی به آنها اعطا شد.

لازم به ذکر است عباس حسن خانی پیش از این در مسئولیت‌هایی چون مدیریت و معاونت مدارس، کارشناس مسئول اعتبارات و مسئول درآمد اداره کل، عامل ذیحساب درمانگاه فرهنگیان، مسئول در آمد اداره کل و مسئول امتحانات ناحیه یک حضور داشته است.

همچنین سید کمیل ترابی نیز پیش از این در سمت معاونت مدارس، کارشناس آموزش متوسطه و کارشناس مسئول فنی و حرفه ای ناحیه یک و کارشناس اداره استعدادهای درخشان اداره کل مسئولیت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار