شب شیرین پرسپولیسی‌ها در فوتبال اروپا

تهران (پانا) –امروز و امشب برای لژیونرهای ایرانی شاغل در فوتبال اروپا شب شیرینی بود. میوندالن در حالی که سوشا مکانی مصدوم است لیگ برتری شد، مالمو جواز حضور در لیگ اروپا را بدست آورد و دینامو زاگرب با پیروزی در دربی زاگرب در حضور صادق محرمی اختلافش در صدر جدول را به 8 امتیاز رساند.

کد مطلب: ۸۶۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شب شیرین پرسپولیسی‌ها در فوتبال اروپا

میولندالن که برای صعود به لیگ برتر نروژ تلاش می‌کند در آخرین هفته از لیگ دسته اول نروژ و در حالی که سوشا مکانی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، مهمان تیم سقوط کرده فلورو بود و توانست با برد 2 بر صفر راهی لیگ برتر شود.

روبین کازان در هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه میزبان لوکوموتیو مسکو بود. در روزی که سردار آزمون 90 دقیقه برای روبین بازی کرد و رضا شکاری روی نیمکت این تیم قرار داشت، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در آخرین هفته از فصل 2018 لیگ برتر سوئد، مالمو در آخرین کورسوی امیدش برای کسب سهمیه لیگ اروپا میزبان الفبورگ بود و در حالی که بهرنگ صفری را 90 دقیقه در ترکیب داشت به پیروزی 2 بر صفر رسید تا با توجه به توقف هماربی جواز حضور در لیگ اروپا به مالمو برسد.

هاکن هم در آخرین هفته از لیگ برتر سوئد طی دیداری تشریفاتی به مصاف نورکوپینگ رفت و با شکست یک بر صفر زمین را ترک کرد. دالهو ایراندوست در این بازی سکونشین بود.

در هفته پانزدهم لیگ برتر اسلواکی (فورتونا لیگا)، ترناوا که در 4 بازی آخر خود شکست نخورده بود به خانه‌ی میچالوسه رفت و با قبول شکست یک بر صفر از زمین خارج شد. علی قربانی در این بازی 90 دقیقه برای تراناوا بازی کرد.

دربی شهر زاگرب در هفته چهاردهم لیگ برتر کرواسی (اچ ان ال) بین لوکوموتیو زاگرب و دیناموزاگرب در بهترین وضعیتی که دو تیم می‌توانند داشته باشند برگزار و با برد یک بر صفر دینامو در حضور 90 دقیقه‌ای صادق محرمی تمام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار