با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

زنگ استکبار ستیزی در زادگاه رئیسعلی دلواری به صدا در آمد

دلوار،بوشهر(پانا)_زنگ استکبار ستیزی در زادگاه رئیسعلی دلواری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به صدا در آمد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در زادگاه رئیسعلی دلواری به صدا در آمد

ناصر کرمی در مراسم روز دانش آموز در مدرسه شهید بهشتی شهر دلوار گفت : دانش آموزان عزیز ما باید تاریخ را عمیقا درک کنند تا دچار اشتباه در آینده نشوند.

کرمی افزود : رهبری حضرت امام خمینی به عنوان یک رهبر هوشیار، زمان شناس وجسور یکی از اضلاع اصلی شکل گیری مردم در 13 آبان بود.

کرمی با اشاره به اینکه روز 13 آبان به نام دانش آموزان در تقویم نام گذاری شده است گفت: کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند را علت این نام گذاری دانست.

و مردم نیز از این حرکت حمایت کردند و با حضور در اطراف لانه جاسوسی ضمن حمایت خود، خواستار افشای اسناد و نابودی استمار شدند.

کرمی با اشاره به اینکه افشاگری نقش آمریکا به عنوان کشوری که منافع و در واقع مطامع خود را در خطر دید گفت: با تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان کینه های این کشور نسبت به ملت ایران بیشتر شد و با وجود اینکه خواهان نابودی انقلاب بود هیچگاه موفق نشد اراده مردم را متزلزل کند.

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف در دلوار از مدرسه شهید بهشتی شهر دلوار تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد و مردم انقلابی با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ۱۳ آبان ماه یوم الله یوم الله این روز را گرامی داشتند.

گفتنی است این آئین نمادین زنگ استکبار ستیزی در مدرسه شهید بهشتی شهر دلوار توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به صدا در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار