برنامه های قرآنی ودینی از وی‍‍‍ژگی ها و خصوصیات بارز ولایی و مکتبی بودن پلیس

نیشابور (پانا) - رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت : برنامه های قرآنی ودینی از وی‍‍‍ژگی ها و خصوصیات بارز ولایی و مکتبی بودن بودن پلیس است

کد مطلب: ۸۶۸۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های قرآنی ودینی از وی‍‍‍ژگی ها و خصوصیات  بارز ولایی و مکتبی بودن  پلیس

حجت الاسلام "سیدموسوی " ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام رحلت پیامبر رحمت (ص) و هم چنین شهادت امام مجتبی و امام رضا (ع) بیان داشت : همه ما باید قدردان این نظام مقدس ونعمت ولایت باشیم که فرصت و زمینه بهره مندی از معارف ناب الهی را برای ما فراهم کرده است.
وی با اشاره به این که اندیشه در آیات نورانی قرآن تنها راه دستیابی به سعادت است خاطر نشان کرد: قرآن باید در تمام عرصه های زندگی ما حضور داشته باشد. ضمن این که اگر می خواهیم فرزندانی صالح و موفق داشته باشیم باید از همان دوران کودکی آن ها را با مفاهیم قرآنی آشنا و خود نیز با عمل کردن به آن ها الگوهای عملی درست تربیتی باشیم تا فرزندان گرفتار لغزش و خطا نشوند .
حجت الاسلام سید موسوی تاکید کرد: این شهرستان مفتخر به قدوم پر خیر و برکت امام رضا(ع) ،اهداء بیش از 2300 شهیدو سردارانی هم چون برونسی ،شوشتری ، قاجاریان، است که نشان داده همواره در دفاع از ولایت و ارزش های نظام پیشتاز است لذا باید پلیس آن در طراز جمهوری اسلامی و این شهرستان ولایی باشد .
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی نیشابور با تقدیر از فرمانده انتظامی نیشابور که خود از اساتید قرآنی هست تصریح کرد :برنامه های قرآنی ودینی از وی‍‍‍ژگی ها و خصوصیات بارز ولایی و مکتبی بودن بودن پلیس است و خداوند را شاکرم که همه ساله پلیس شهرستان و خانوده های محترمشان بدلیل توجه خاص و فعالیت های چشمگیر مذهبی و قرآنی ،خصوصا شرکت حداکثری در مسابقه های سراسری حفظ یک الی 30جزء رتبه های برتر استانی را کسب نموده است که امیدوارم این مهم تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار