خطر سیل و آبگرفتگی در جنوب و غرب کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرده طی دو روز آینده رگبار ورعد وبرق و وزش باد شدید موقتی در غرب خلیج فارس و همچنین آبگرفتگی معابر در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور پیش بینی می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خطر سیل و آبگرفتگی در جنوب و غرب کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، برای امروز در جنوب خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، غرب خلیج‌فارس و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. همچنین امروز در بخش‌هایی از غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

فردا شنبه 19 آبان ماه با تشدید بارش در جنوب غرب و جنوب کشور، در استان کرمان نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. فردا شدت بارش در غرب خلیج‌فارس، استان بوشهر، نیمه شمالی فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

طی دو روز آینده رگبار ورعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در غرب خلیج فارس و همچنین آبگرفتگی معابر در استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور پیش بینی می‌شود. با توجه به شدت بارش، در مناطق کوهپایه‌ای احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و دره‌ها وجود دارد، به هموطنان در این مناطق توصیه می‌شود از تردد وتوقف در حاشیه رود خانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار