فرماندار خوسف :

پدافند غیرعامل یعنی برخورداری از امنیت

خوسف (پانا) - فرماندار خوسف در جمع دانش آموزان ، فرهنگیان و جمعی از مدیران شهرستان خوسف در مراسمی که به منظور بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در دبیرستان هدف خوسف برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۸۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیرعامل یعنی برخورداری از امنیت

گفت: برای اینکه همه ما در برابر حوادث احتمالی طبیعی ، غیرطبیعی و جنگ داشته آمادگی کامل داشته باشیم باید خانه ، شهر و امکانات لازم در زندگی از امنیت کامل برخوردار باشد و آموزش های لازم در برگزاری مانورها را ببینیم تا در مواقع حوادث ، تلفات کاهش پیدا کند.
" شفیعی " افزود: امروز حمله نظامی دشمن رو در رو نیست و متفاوت است از جمله جنگ سایبری و با طراحی یک نرم افزار کار همه بانک ها را مختل می کند ، همچنین حملات زیستی و حمله به نسل نوجوان و جوان با ایجاد نرم افزار در فضاهای مجازی و... که همه باید هوشیار بوده و در برابر تهدیدات دشمنان آماده باشند.
وی اشاره ای هم به تحریم های دشمنان کرد و افزود : آمریکا قصد داشت تا 13 آبان امسال را شروع تحریم های جدیدی علیه کشور ما قرار دهد که خوشبختانه خودش در این قضیه شکست خورد لذا همه باید در برابر جنگ روانی ، تفرقه افکنی و سناریوی جدید دشمن آماده باشیم و با وحدت ، همدلی و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان نگذاریم به اهداف شوم خود برسد.تنظیم: محمد حسن مشمولی- مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار