پایان مسابقات دو استقامت پسران دانش آموز در مراغه

مراغه (پانا )-مسابقات دو استقامت ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه پسران با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۶۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات دو استقامت پسران دانش آموز در مراغه

این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13آبان و هفته تربیت بدنی درمجتمع ورزشی تختی مراغه برگزار و نفرات و تیم های برتر شناخته شدند.

در پایان این مسابقات در بخش آموزشگاه های برتر در مقطع متوسطه دوره اول ،تیم های آموزشگاه های سما ،محمد حسین کریمی و شهید پرکار بترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش آموزشگاه های برتر مقطع متوسطه دوره دوم ،تیم هنرستان حاج مجید نیرومند مقام اول را کسب و تیم های هنرستان کشاورزی شهیدان کرمی و دبیرستان شهید مطهری بترتیب مقام های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

همچنین در بخش انفرادی در مقطع متوسطه دوره اول ،سالار فرجی (دبیرستان شهید صارمی ) به عنوان نفر اول ،سعید خلیلی (دبیرستان شهید پرکار )به عنوان نفر دوم و امین ثمودی (دبیرستان شهید پرکار) به عنوان نفر سوم این مسابقات شناخته شدند.

در بخش معرفی نفرات برتر مقطع متوسطه دوره دوم ،امیر رضا ثمودی (دبیرستان امام خمینی (ره)) به عنوان نفر اول ،سهیل عبدالاحد پور (هنرستان حاج مجید نیرومند ) به عنوان نفر دوم و علی بابازاده (هنرستان حاج مجید نیرومند) به عنوان نفر سوم این رقابت ها معرفی شدند.

این مسابقات به همت کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه و با مشارکت هیئت دومیدانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان به اجرا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار