توطئه‌های دشمن در راستای دلسرد نمودن مردم از انقلاب است

نطنز، اصفهان (پانا) - مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت روز دانش آموز و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل با سخنرانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز در دبیرستان پسرانه آزادگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توطئه‌های دشمن در راستای دلسرد نمودن مردم از انقلاب است

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت روز دانش آموز و گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل با سخنرانی سرهنگ اکبری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز در دبیرستان پسرانه آزادگان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ اکبری با تبریک روز دانش آموز و گرامیداشت روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: ملت ایران با هوشیاری و پیروی از ولایت فقیه در روزگاری که استعمارگران آمریکا و انگلیس برای دستبرد به کشورها از هر توطئه و نیرنگی استفاده می کردند ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) در برابر زورگویی های آنها ایستاد و این امر باعث شد که ملت ایران در جهان اسوه ایستادگی در برابر زورگویان لقب گیرد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز مطالبی درباره پدافند غیر عامل و اینکه همه ما باید با در برابر حوادث آمادگی لازم را داشته باشیم گفت و ادامه داد : افراد جهت حفاظت از خود راههای مقابله با آن را بدون سلاح گرم یاد بگیرند و در برابر دشمنان آمادگی کامل را داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار