فرماندار شهرستان شهریار :

هر مسئولی در جایگاه خودش دلسوزانه و پیگیرانه انجام وظیفه کند

شهریار (پانا) - هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار با حضور فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران، شهردار و رئیس شورای شهر اندیشه، در اداره آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
هر مسئولی در جایگاه خودش دلسوزانه و پیگیرانه انجام وظیفه کند

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار با تسلیت اربعین و رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) با قدردانی از مسئولین و اعضای شورای آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه قرار گرفتن در یک مسیر مشخص و در بند مشکلات جزئی نبودن مهم است، اظهار داشت: اگر هر مسئول در جایگاه خودش وظیفه خود را بخوبی انجام دهد بسیاری از مشکلات حل میشود و در این مجموعه توجه به آموزش و پرورش باید اصل قرار گیرد.

طاهری در ادامه توجه جدی به فکر و اندیشه های معلمین و دانش آموزان را از اهم موضوعات در آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: رسالت اصلی آموزش و پرورش همین موضوع میباشد و اگر میبینید که خیلی از مسائل به مشکل خورده دلیلش آن است که هر کسی در جایگاه خویش انجام وظیفه نکرده است.

این مقام مسئول با اشاره به مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این جلسات با همفکری کارشناسان متخصص در این حوزه تصمیم گیری میشود و به تایید مسئولین میرسد و مصوب میشود و نباید بعد از گذشت یک ماه هیچ گزارشی برای ارائه وجود نداشته باشد که با وجود شرایط نابسمان کشور و مشغله ها و مشکلات فراوان باز هم ناراحت کننده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با سخت عنوان کردن کار و نیاز به تلاش مضاعف برای اجرای امور در ادامه افزود: وجود مشکلات کوچک و اندک را بر سر راه پروژه ها و اقدامات بزرگ و کلان سالیان سال مشکل آفرین بوده و باید مشکلات مرتفع شود و با حس وظیفه و دلسوزانه و با توکل به خدا باید درصدد رفع موانع و مشکلات قدم برداشته شود و با از خودگذشتگی اقدامی انجام شود که به یادگار بماند.

وی ضمن بیان مشکلات و مسائل مرتبط با ساخت مدرسه، نوسازی مدارس، فراهم کردن زمینه و امکانات متناسب با مدارس و رسیدگی به مطالبه های معلمین و دانش آموزان، پیگیری و استقرار ساز و کار اداره کل آموزش و پرورش و لزوم پیگیری امور به منظور بهبود شرایط فعلی، با مروری بر مصوبات جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش و تاکید بر اجرایی شدن آنها در راستای کاستن از مشکلات فعلی این حوزه، هماهنگی بین مسئولین مرتبط درباره حل موضوعات مختلف آموزش و پرورش را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار