معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

برپایی 120 نمایشگاه کتاب در مدارس استان

بجنورد (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از برپایی 120 نمایشگاه کتاب در مدارس استان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی 120 نمایشگاه کتاب در مدارس استان

علی شورزاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته کتاب و کتاب خوانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده آحاد ملت مخصوصا دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی 13 آبان گفت : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در جامعه و توجه ویژه به نقش کتاب در توسعه و پیشرفت کشور است .

وی با اشاره به سرانه نسبتا پایین مطالعه در کشور افزود: باید با برنامه ریزی و استفاده خلاقانه از امکانات و فرصت ها و جلب مشارکت سازمان ها و ارگان های مربوطه سعی در ارتقای جایگاه کتاب و مطالعه در جامعه داشته باشیم .

شورزاده همچنین به برنامه های پیش بینی شده برای هفته کتاب و کتاب خوانی اشاره کرد و گفت : برپایی 120 نمایشگاه کتاب در مدارس استان ، ارسال کاروان کتاب ، برگزاری مسابقه کتاب خوانی ، جشنواره دانایی و توانایی ، برپایی ایستگاه های کتاب با همکاری کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان از مهمترین برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی است .

در این جلسه نمایندگان صدا و سیما ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بسیج فرهنگیان ، کانون مساجد، حوزه هنری ، کانون پرورشی و فکری ، کتابخانه مرکزی دانشگاه بجنورد ،اداره کل کتابخانه های استان ، سپاه جوادالائمه و شورای شهر حضور داشتند که پیشنهاد ها و برنامه های خود را برای هفته کتاب و کتاب خوانی (24 تا 30آبان ) ارائه دادند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار