امام جمعه شهرری: ما هیچ نیازی به دشمن نداریم

شهرری(پانا) - امام جمعه شهرری گفت: دانش آموزان باید دشمن شناس باشند و بدانند که آمریکا دشمن اصلی است و از سال سی و شمسی تا حال این کشور با ایران دشمنی داشته و به دنبال سلطه مجدد بر ایران است.

کد مطلب: ۸۶۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری: ما هیچ نیازی به دشمن نداریم

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه افزود: مردم مقتدر ایران 40 سال در برابر سطله جویی ها و استکبارهای آمریکا ایستادگی کرده اند تا اجازه تسلط را بر زورگویان و مستکبران ندهند و همه در این ایستادگی و مقاومت سهیم اند.
وی در ادامه با اشاره به دانش آموزان مستعد کشورمان گفت: دانش آموزان اداره آینده کشور را بر عهده خواهند گرفت و توجه داشته باشند که دشمنی با آمریکا را ادامه دهند و همواره بدون هیچ وابستگی به کشور های بیگانه پیشرفت کنند و روی پای خود بایستند و به اسقلال برسند.

امام جمعه شهرری یادآوری کرد:لازمه استقلال تلاش ودلسوزی بی چشم و عدم غلفت از دشمن است زیرا دشمن همواره به شکل های مختلف تلاش می کنند با توطئه های متفاوت مردم را فریب دهند.
حجت الاسلام شاهچراغی ضمن قدر دانی از اصحاب رسانه و خبرگزاری ها تصریح کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند که اخبار را صادقانه و درست منعکس کنند و خصلت های یک خبرنگار واقعی را دارا باشند‌.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار