استاندار سمنان در گفت و گو با پانا:

دشمن در جنگ اقتصادی پیش رو، توان ایستادگی برابر اراده و مقاومت ملت ایران ندارد

سمنان (پانا) - استاندار سمنان بابیان اینکه دشمن گزینه‌های نظامی را برای حمله به ایران ناموفق می‌داند و به دنبال ضربه زدن به ایران است، ابراز داشت: دشمن در توطئه‌های جدید خود راه تحریم اقتصادی را در پیش گرفته است که در پاسخ به آنها باید گفت ملتی که هشت سال جنگ را پشت سر گذاشته هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

کد مطلب: ۸۶۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمن در جنگ اقتصادی پیش رو، توان ایستادگی  برابر اراده و مقاومت ملت ایران ندارد

سیدشهاب‌الدین چاوشی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی پیش رو، این بار نیز دشمن در برابر خواست، اراده و مقاومت مردم نمی‌تواند ایستادگی کند؛ زیرا این ملت آزاده و مستقل بوده و هرگز سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

وی بابیان اینکه آمریکا با خروج از برجام بدعهدی خود را به دنیا نشان داد، اضافه کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به دنیا اثبات کردند که پای ارزش‌های خود خواهند ایستاد و تهدید به تحریم در برابر راهی که برگزیدند بی‌تأثیر است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امسال هم رئیس‌جمهوری آمریکا با نقض تعهدات بین‌المللی بدعهدی خود را نشان داد، اضافه کرد: ملت ایران در 13 آبان پیروزی منطق خود را مبنی بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا به نمایش گذاشت.

چاوشی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان شکوه و همبستگی ملی را به رخ دشمنان میهن کشیدند و وحدت خود را بار دیگر به آنها نشان دادند.

وی با اشاره به این که مسئولان باید محبت و اعتماد مردم را نسبت به نظام جلب کنند، گفت: ما با خدای خود عهد کرده‌ایم که تا آخر لحظه عمر در کنار ملت عزیزمان بمانیم و برای رضایت آن‌ها تلاش کنیم و باید گفت همه مسئولین ما چنین تعهدی دارند.

استاندار سمنان با تأکید بر این که مردم باید به وظیفه خود در راستای امر به معروف و نظارت بر مسئولین عمل کنند، افزود: گاهی ممکن است در مسئولین ما غفلت ایجاد شود که هوشیاری مردم و مطالبه‌گری مشروع و قانونی در خصوص خواسته‌های معقول و منطقی می‌تواند مسئولین را نسبت به وظایفشان بیش‌تر متذکر کند.

چاوشی با اشاره به این که بخشی از مشکلات در کشور ما ناشی از فشارهای بیگانگان است، تصریح کرد: هرجا که ما با تکیه بر خداوند، با مردم همراهی کرده‌ایم نتایج خوب و شیرینی گرفته‌ایم و امروز هم بر این باوریم که اگر مردم در کنار مسئولانشان باشند، استکبار جهانی از فشارهایی که بر ملت تحمیل می‌کند، عقب‌نشینی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار