راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان رباط کریم

رباط کریم ( پانا ) - راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان رباط کریم با حضور آحاد ملت ، دانش آموزان و مسئولین شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۷۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان رباط کریم

دانش آموزان و مردم شهرستان رباط کریم در روز 13 آبان از میدان آزادگان تا میدان معلم ، با شعارهای (( الله اکبر ))و ((مرگ بر آمریکا))، راهپیمایی کردند.

برنامه روز دانش آموزان با حضور آحاد ملت ،مسئولین شهرستان ، امام جمعه ، رکوردزنان روپایی و طناب زنی در گینس و دانش آموزان آغاز شد.

در آغاز این برنامه بعداز تلاوت آیاتی از قرآن کریم ، سرود ملی توسط حضار خوانده شد و پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط پیشتازان دبیرستان امام حسین به احتزاز درآمد.

امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین اعضای ستاد شورای هماهنگی شهرستان و همه مدیران و دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمای 13 آبان اظهار داشت : علی رغم تمامی تحریم های آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران برای تحریم نمودن صنعت نفت و به مخاطره انداختن مردم فهیم و انقلابی ایران ، نتوانسته اند اهداف خود را در چهلمین سالگرد روز دانش آموز عملی کنند .

در ادامه قطعنامه توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد و دانش آموزان و حضار با فریاد (( مرگ بر آمریکا )) و شعار (( آمریکا تحریم دیگر اثر ندارد )) ، قطعنامه را تایید کردند و در پایان پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

شایان ذکر است که دانش آموزان دبیرستان توحید در این برنامه سرودی با مضمون 13 آبان و روز دانش آموز اجرا کردند.

/ خبرنگار : کوثر ذاکرمقدس /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار