همزمان باسراسر کشور:

زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوسف نواخته شد

خوسف(پانا) - همزمان با سراسر کشور زنگ استکبار ستیزی در کلیه مدارس شهرستان و به صورت نمادین با حضور مسئولان در دبیرستان هدف شهر خوسف نواخته شد .

کد مطلب: ۸۶۷۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوسف نواخته شد

محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش خوسف در این مراسم با اشاره به مناسبت های یوم ا... 13 آبان گفت: همان طور که در این حوادث دانش آموزان و دانشجویان نقش اصلی را داشتند و در همه عرصه ها انقلاب پیشتاز بودند ، امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف حضور فعال دارند و در راهپیمایی 13 آبان با سر دادن شعار هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا یک بار دیگر اقتدار نظام را به گوش جهانیان و کسانی که به این دشمن دل خوش کرده اند خواهد رساند و برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.


« دانایی » در مورد روز استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا افزود: شعار مرگ بر آمریکا در راس شعارهای ماست و تا زمانی که خوی استکبار ستیزی آمریکا و سردمداران ادامه پیدا کند ما نیز از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.


محمد شفیعی فرماندار خوسف نیز در این مراسم با اشاره به روز دانش آموز و شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام گفت: عزت ، استقلال ، اقتدار و امنیت امروز ملت ایران مرهون خون پاک این شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است که دانش آموزان ما باید آنها را به عنوان الگوی خود قرار دهند .


" شفیعی " افزود: امروز دشمن می خواهد با جنگ روانی بین نسل دانش آموز ، نوجوان و جوان ما که با روحیه ای خوب تلاش می کنند فاصله بیندازد و به اهداف خود برسد ولی کور خوانده و امروز همه با هوشیاری و بصیرت وظیفه داریم در جهت اهداف امام و رهبری قدم برداریم تا دشمن ناامید شود.


برپایی ایستگاههای آدمک های دشمنان ، نقاشی ، نمد دوزی و شطرنج از دیگر برنامه های این مراسم بود. تنظیم : محمد حسن مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار