در پیام تشکر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح شد:

13 آبان 97 برگ زرین دیگری در لوح انقلاب خلق نمود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بی شک حضور حماسی فرهنگیان و دانش آموزان استان در راهپیمایی یوم الله13 آبان 97 برگ زرین دیگری در لوح انقلاب خلق نموده و لرزه بر اندام استکبار می اندازد.

کد مطلب: ۸۶۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان 97 برگ زرین دیگری در لوح انقلاب خلق نمود

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است:

بسمه تعالی

سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، یک روز ماندگار و تاریخی برای مردم کشورمان است و مردم عزیز کشورمان هر ساله با حضور گسترده در این راهپیمایی مهر تایید دیگری بر فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)ومقام معظم رهبری در خصوص انزجار از استکبار جهانی به ویژه آمریکا می زنند.

امسال نیز حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان ولایتمدار در کنار اقشار مختلف و همیشه در صحنه خراسان جنوبی در مراسم سیزدهم آبان یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی شد که نشان از درک زمان ،اقتدار، بصیرت و شجاعت این عزیزان داشت.

بی شک این حضور حماسی و با شور و شعور؛ در راهپیمایی یوم الله13 آبان، همدلی،انسجام و وحدت را به عنوان راهبرد عزت و پیشرفت انتخاب ایران اسلامی در گفتمان جهانی و منطقه به دنبال دارد که برگ زرین دیگری در لوح انقلاب خلق نموده و لرزه بر اندام استکبار می اندازد.

لذا بر خود وظیفه می دانم از شما مردم بیدار و همیشه در صحنه به ویژه دانش آموزان مومن و فرهنگیان ولایی استان در خلق حماسه باشکوه یوم ا... 13 آبان 97 تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند منان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سعادت شما مردم عزیز را خواستارم.

محمد علی واقعی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار