مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

معلم سربیشه ای برنده جایزه ترویج علم ایران شد

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: علی مرادی مدیر آموزگار دبستان عشایری ماخونیک سربیشه برنده نوزدهمین جایزه ترویج علم ایران شد.

کد مطلب: ۸۷۴۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم سربیشه ای برنده جایزه ترویج علم ایران شد

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش گفت کرد: نوزدهمین دوره جایزه ترویج ایران آبان ماه سال جاری در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

وی با بیان این که این معلم سربیشه ای به عنوان مروج برتر کتابخوانی کشور نیز برگزیده شده تصریح کرد: هیئت داوران این جشنواره به دلیل سال ها خدمت صادقانه در حوزه عشایر خراسان جنوبی و تلاش برای اعتلای علم و اندیشه میان دانش آموزان این مناطق ، جایزه بهمن بیگی (جایزه معلمان مروج مناطق محروم ) سال 1397 را به ایشان تقدیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کتابخوانی به عنوان خیری اساسی و بابرکت یاد کرد و ادامه داد: اهمیت ویژه کار ترویج کتابخوانی به فعالیت داوطلبانه آن است.

واقعی اضافه کرد:. پنجمین جشنواره مروجین کتابخوانی پس از سه مرحله داوری ۲۴اثر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی با اشاره به مشارکت ۳۰استان و ۱۵۵شهر و روستا در این جشنواره ابراز داشت: پنجمین دوره جشنواره مروجین کتابخوانی در شانزده بخش برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار