گرامی داشت روز ملی استکبارستیزی در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به همراه امام جمعه این شهرستان و جمعی از مسئولین و دانش آموزان در راهپیمایی باشکوه یوم الله سیزده آبان گردهم آمدند.

کد مطلب: ۸۶۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامی داشت روز ملی استکبارستیزی در پاکدشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت با بیان اهمیت حضور پرشور دانش‌آموزان در مراسم باشکوه 13 آبان اظهار داشت: برجام فکر مسموم آمریکا را به همگان نشان داد و هم‌اکنون نیز در خط مقدم جنگ، این آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که با جبهه مقاومت نبرد می‌کنند.سازشکاران بدانند آمریکا رو به افول است.

لزومی در ادامه افزود: خیانت‌های آمریکا را برای دانش‌آموزان بیان کنید؛ با افزایش بصیرت‌افزایی میان دانش‌آموزان از نظام و اسلام پاسداری کنید.

وی با بیان اینکه در راهپیمایی 13 آبان امسال فریاد «مرگ بر آمریکا» بلندتر از سال‌های گذشته سر داده شد افزود: مراسم گرامیداشت 13 آبان سال جاری در سه نقطه شهرستان ازجمله فرون‌آباد، پاکدشت و شریف‌آباد برگزار می‌شود.

وی در حاشیه گردهمایی دانش آموزان و مسئولان گفت: یوم اللّه سیزده آبان یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند. روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

شایان ذکر است که وی از زحمات محمد سیلسپور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت جهت مهیا نمودن دانش آموزان در این راهپیمایی تشکر کرد و افزود: تمام بارمسئولیت رساندن پیام یوم الله سیزده آبان به دانش آموزان برعهده وزارت خانه آموزش و پرورش و نیز دانش آموزان این نوجوانان پاک و بی آلایش می باشد بنابراین باید به تلاش های روسای ادارات آموزش و پرورش ارج نهاد و قدر دان زحمات این عزیزان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار