نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل درمدارس پاکدشت

پاکدشت( پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری برای نظارت از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در مدرسه شیخ مفید حضور یافت.

کد مطلب: ۸۶۷۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل درمدارس پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در مانور پدافند غیرعامل که در دبیرستان شیخ مفید با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، با بیان اهمیت برنامه های پدافند غیر عامل و اجرایی شدن آن در شهرستان پاکدشت با توجه به مناطق استراتژیکی در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به تهدیداتی که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب از سوی دشمنان و معاندین با آن روبرو بوده است، اهمیت مصون سازی و ایمن سازی تاسیسات و زیرساخت های کشور را بیش از پیش مطرح می کند که سالهاست در کشور به این مهم پرداخته می شود. بنابراین اطلاع رسانی مقوله بسیار مهمی است که در حوزه های مختلف اهمیت این موضوع باید بیان شود به خصوص هماهنگی بین دستگاه ها در جهت مصون سازی زیرساخت های کشور برای مقابله و کاهش خطرپذیری بسیار اهمیت دارد.

وی در ادامه افزود: در هفته پدافند غیر عامل در شهرستان پاکدشت برنامه های متنوعی در بخش های آموزشی و پرورشی و کار گروه های زیرمجموعه ستاد پدافند غیر عامل تدارک دیده شده است که در جهت آگاه سازی و اجرای برنامه ها و هماهنگی بیشتر در شهرستان اجرا خواهد شد.

تمهیدی افزود: طبق روال هر سال به همت اداره آموزش و پرورش در مدرسه شیخ مفید زنگ پدافند غیر عامل نواخته شد.

محمدشیراز ی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت در ادامه بیان کرد: شهرستان پاکدشت با توجه به موقعیت خاص و وجود برخی نقاط استراتژیک چون نیروگاه شهدای پاکدشت، سد ماملو، جاده امام رضا(ع) و زیرساخت هایی که در واقع شهرستان را به عنوان ورودی به پایتخت جمهوری اسلامی ایران معرفی می کند، باعث شده که پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ای برخوردار شود، بنابراین به همه دستگاه ها تکلیف شده که در جهت ایمن سازی و تقویت بنیه دفاعی از منظر پدافند غیر عامل تلاش بیشتری کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت در پایان مانور افزود: از سوی دستگاه های مختلف در طی سنوات گذشته باتوجه به تاکیدات صورت گرفته گام های موثر و مفید برداشته است که در همین راستا پروژه های مهمی در همین هفته افتتاح و به بهره برداری می رسد که این موارد بخصوص در این مقطع از زمان از اهمیت ویژه ی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار