معرفی مدیران نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش

تهران (پانا) - مدیران اجرایی نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش که با رویکرد ویژه به روز کیش و اهمیت این جزیره در صنعت گردشگریایران با حمایت از نمایش‌های خلاق کوتاه و فضا محور در جزیره کیش و به همت گروه تئاتر جزیره برگزار می‌شود، معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۶۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مدیران نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش

به گزارش ستاد خبری این جشنواره ، عباس نجاری دبیر نخستین جشنواره تئاتر کوتاه کیش طی حکمی ، عبدالرضا شیبانی (قائم مقام و مشاور جشنواره)، علی فریدونی (مدیر اجرایی) ، زینب لک (مدیر رسانه و ستاد خبری ) و المیرا آقازاده (مدیر روابط عمومی ) را منصوب کرد .
عباس نجاری :
کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک
مدرس بازیگری و کارگردانی و گریم آموزشگاهها و فرهنگسراهای کیش است
عضو هیئت موسسین انجمن نمایش کیش
و موسس و سرپرست گروه تئاتر جزیره(کیش)است. در کارنامه‌ی حرفه ای او
کارگردانی و بازی در بیش از 30 نمایش در جشنواره های تئاتر بین المللی فجر،آئینی سنتی،عروسکی مبارک،خیابانی مریوان،مقاومت،لاله هایسرخ،دانشگاهی و .... به چشم می‌خورد.
وی همچنین موفق به دریافت جوایز کارگردانی،گریم در جشنواره های مختلف کشور شده است.

عبدالرضا شیبانی :
کارشناس بازیگری و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر ، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است . او به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش‌های زیادی راتولید و اجرا کرده و در جشنواره های مختلف تئاتر موفق به کسب جوایز متعدد کارگردانی و طراحی صحنه شده است. وی از سال ۸۸ مدیر و موسسگروه تئاتر گپ و از سال ۹۵ به عنوان دبیر دائمی جشنواره سراسری تئاتر موندا فعالیت می‌کند. او هم اکنون مدیر هنری خانه‌نمایش دا می‌باشد.

علی فریدونی :
کارشناس هنرهای سنتی ، نویسنده، طراح ، مدرس و دبیر نخستین جشنواره آموزشگاهها آزاد سینمایی می باشد .

زینب لک :

دانش آموخته ی تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر ، کارگردان ، روزنامه نگار و فعال عرصه ی رسانه و روابط عمومی که پیش از این به عنوان دبیردوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان در سال 1391فعالیت داشته است ، او در حال حاضرسردبیر نخستین نشریه ی تخصصیتئاتر عروسکی با عنوان (تئاتر عروسکی ) و همچنین به عنوان مدیر رسانه گروه اپرای ملی ایران (آران ) به سرپرستی دکتر بهروز غریب پور بهفعالیت می پردازد .

المیرا آقازاده :
دکتر روانشناس ، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری تصویر عصر کیش است.
او همچنین مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت ASEO نروژ در جزیره کیش است.
نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آبان۹۷ در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار