خط قرمز اجباری روی نام ملی‌پوشان استقلال؛ شفر و دردسرهای تازه برای حضور در تبریز

تهران (پانا) – استقلال باید در دیداری سرنوشت‌ساز و حساس در تبریز به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود اما دو بازیکن اصلی استقلال به علت مسائل انضباطی نمی‌توانند تیمشان را در سفر به شمال غرب ایران همراهی کنند.

کد مطلب: ۸۶۷۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خط قرمز اجباری روی نام ملی‌پوشان استقلال؛ شفر و دردسرهای تازه برای حضور در تبریز

استقلال باید عصر فردا در حالی مهمان تیم ماشین‌سازی تبریز باشد که با قبول دو شکست متوالی وضع این تیم به بحران نزدیک شده و به همین علت 3 امتیاز دیدار مقابل شاگردان محمدرضا مهاجری به نظر می‌رسد برای وینفرد شفر و شاگردانش از نان شب هم واجب‌تر باشد.

در این وضع حواشی روز گذشته تمرین استقلال دست وینفرد شفر را برای این بازی بیشتر از قبل بسته است و در حالی که دو مصدوم به نام‌های داریوش شجاعیان و پژمان منتظری فعلاً نخواهند توانست استقلال را همراهی کنند، مسائل انضباطی دو بازیکن تیم استقلال باعث شده تا آنها از حضور در تبریز محروم شوند.

روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی که گفته می‌شود در لیست جدید کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی تیم ملی نام‌شان دیده می‌شود، برای این بازی استقلال را همراهی نخواهند کرد و با محرومیت داخلی که به آنها رسیده است باید در خانه عملکرد تیم‌شان را تماشا کنند و البته باید منتظر بمانند تا پس از این بازی تصمیم نهایی مدیران و کادر فنی استقلال درباره آنها اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار