سلیمی با اشاره به اظهارات ضدایرانی پمپئو؛

ترفند نخ‌نما شده آمریکایی ها علیه ایران

امریکا به دنبال نجات سعودی ها است

تهران (پانا) - عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه متهم کردن کشورمان به تجهیز یمن و حمایت از تروریست ها در منطقه در راستای اجرای سناریوی پلیس بد، پلیس خوب توسط آمریکا است.

کد مطلب: ۸۶۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ترفند نخ‌نما شده آمریکایی ها علیه ایران

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به پشت پرده ادعاهای بی‌اساس وزیر خارجه ایالات متحده علیه ایران در راستای حمایت از عربستان و امارات متحده عربی، گفت: هیات حاکمه عربستان امروزه زیر ذره بین رسانه ها و افکار عمومی دنیا قرار دارد لذا شرکاء این کشور در تکاپوی نجات آنها هستند.

حمایت های سعودی از تروریست را نمی توان کتمان کرد

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه همه رسانه های دنیا تصاویر جنگ و تجاوزگری عربستان و همپیمانانش در یمن را به تصویر کشیده اند لذا نمی توان این جنایات را کتمان کرد، اظهار کرد: بر این اساس پمپئو بر اساس سناریوی از پیش تعیین شده در تلاش است تا اقدامات دفاعی یمن را به ایران مرتبط کند و از این طریق چهره سعودی ها را تطهیر کند.

وی ادامه داد: به عبارتی آمریکایی ها می خواهند با ابزارهای رسانه ای شکست عربستان و امارات متحده عربی در یمن را طور دیگری جلوه دهند و در این میان ایران را نیز به عنوان کشوری ماجراجو در منطقه مطرح کنند.

اجرای سناریوی پلیس بد، پلیس خوب در منطقه توسط آمریکا

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه پمپئو پس از متهم کردن ایران در تجهیز یمن، کشورمان را به حمایت از تروریست ها در منطقه متهم کرده است، تصریح کرد: در واقع ترفند نخ‌نما شده آمریکایی ها بر اساس تئوری پلیس بد، پلیس خوب است و می خواهند بیان کنند که حضور آنها در منطقه برای جلوگیری از نفوذ ایران در دیگر کشورها است و در مقابل کشورمان حامی اصلی تروریست محسوب می شود.

پمپئو قبل از اظهارنظر در مورد ایران تاریخ را بخواند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولتمردان گذشته آمریکا به طور رسمی عنوان کردند که داعش را آنها ایجاد کرده اند، خاطرنشان کرد: توصیه می شود وزیر خارجه آمریکا قبل از حرف زدن و اظهار نظر، ابتدا کمی تاریخ را مطالعه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار