نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بجنورد برگزار شد

خبرگزاری پانا: ششمین نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت با حضور اعضای این کارگروه در محل فرمانداری شهرستان بجنورد تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر فرماندار و رئیس کارگروه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ضمن گرامیداشت وفرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی فتح خرمشهرو روز مقاومت وایثار به پیام مقام معظم رهبری"مدظله العالی" در ابتدای سال در خصوص حماسه سیاسی اشاره و خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و برحضور مسئولین دستگاههای اجرایی در مراسم محوری وشاخص سوم خرداد که در شهرستان برگزار می شود، تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی و دعوت از مردم در انتخابات ،مشارکت همه گروهها ، ضرورت یک حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در سال جاری وخلق رویدادی بزرگ از را اولویتهای کاری همه دستگاهها برشمرد.
رضا رضایی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر کارگروه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت شهرستان بجنورد در این جلسه با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) برتوسعه وترویج فرهنگ ایثار وشهادت ونهادینه کردن آن در جامعه وبازخورد آن در اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.
لازم به ذکر است: برگزاری همایش بصیرتی ویژه رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، همایش پدران آسمانی، شب شعر و نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس از جمله برنامه های این ایام به شمار می رود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار