علی احمدی هنرمند موسیقی ارومیه ای در گفت و گو با پانا:

نگاه به فضای موسیقی در آذربایجان غربی رو به بهبود است/ عاشق خاک وطنم هستم

ارومیه (پانا)- علی احمدی خواننده به نام آذربایجان غربی و ارومیه گفت: در حال حاضر نگاه خوبی به فضای موسیقی در استان وجود دارد و فضای ملتهب سابق رو به بهبودی است.

کد مطلب: ۸۶۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نگاه به فضای موسیقی در آذربایجان غربی رو به بهبود است/ عاشق خاک وطنم هستم

علی احمدی خواننده محبوب آذربایجان غربی در 20 آبان سال 1353 در ارومیه متولدشده است.

احمدی در گفت و گو با خبرگزاری پانا به شروع کار خود در موسیقی اشاره کرد و گفت: دوره اول راهنمایی تحصیلی ، زمان شروه به کار و علاقه من به موسیقی بود، همان سال اول حضور در گروه سرود مدرسه به عنوان تک خوان گروه و سپس به عنوان تک خوان ناحیه و استان انتخاب شدم.

وی افزود: پس از دوران مدرسه و طی خدمت مقدس سربازی و فعالیت در گروه های مختلف با دعوت مسئولین به عنوان خواننده ارشاد شروع به فعالیت کرده و پس از آن وارد فضای حرفه ای موسیقی و خوانندگی نمودم.

هنرمند شناخته شده موسیقی در ارومیه و استان که امروز شهرت ملی و فرا استانی یافته است گفت: طی سال های اخیر همکاری های خوبی را مرکز صدا و سیمای استان در زمینه موسیقی داشته ایم و کسب رتبه اول خوانندگان در نظرسنجی ترانه برتر آغازی بر این مهم بود.

علی احمدی گفت: پس از شبکه آذربایجان غربی پیشنهادهای کاری از سوی شبکه شما دریافت کردم که با حضور در این شبکه در نظرسنجی خواننده های برتر استان های آذربایجان غربی، آذربایجانم شرقی، اردبیل و زنجان و با کسب 62 درصد آرا به عنوان خواننده برتر از نگاه بینندگان انتخاب شدم.

وی دراین رابطه ادامه داد: کسب رتبه های اول در نظرسنجی های صورت گرفته در شبکه شما و در بین خواننده های نامی کشور همچون محسن چاووشی، مهدی یغمایی، احسان خواجه امیری، حمید عسگری ، گروه رستاک کردی و حامد همایون و سایر هنرمندان موسیقی کشور علاقه و عشق من به کار و البته به مردم آذربایجان بیشتر و بیشتر کرد.

احمدی به وضعیت فضای موسیقی در استان نیز اشاره کرد و گفت: نحوه نگاه ها به مجموعه بحث موسیقی در استان رو به تغییر و روند صعوی این وضعیت به صورت محسوسی قابل لمس است. خانواده موسیقی نیازمند حمایت های بیشتر مسئولین بالادستی که این وضعیت در استان ما در حال شکل گیری می باشد.همدلی و همبستگی این خانواده بزرگ نیز لازمه پیشرفت و از ضروریات این مهم به حساب می آید.

وی با اعلام اینکه" به زودی کنسرت بزرگی را برای مردم ارومیه برگزار خواهم کرد" گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری یک کنسرت بزرگ و در شأن مردم آذربایجان که خود را مدیون و عاشق آن ها میدانم ؛ضورت پذیرفته و پس از ایام صفر و روز 29 آبان این کنسرت در شهر ارومیه برگزار خواهد شد. بخشی از عواید این کنسرت نیز به بنیاد خیریه کودک اهدا می شود.

این خواننده برتر کشوری در ادامه به برگزاری کنسرت در نقاط مختلف کشور اشاره و بیان کرد: کنسرت های اردبیل، تبریز، جلفا، سرعین و آستارا در حال برنامه ریزی است که با نهایی شدن آن زمان و مکان کنسرت ها اعلام خواهد شد.

احمدی ادامه داد: مقدمات لازم برای همکاری با شبکه تلویزیونی جام جم نیز صورت گرفته که پس از طی مراحل شروع به فعالیت در این شبکه نیز باب جدیدی در حیات کاری بنده خواهد بود.

احمدی در پایان گفت: تعصب خاصی به خاک وطنم و استان و شهرم دارم وخود را سرباز شهیدان باکری ها دانسته و تمام تلاش خود را برای شادی مردم ایران و منطقه آذربایجان انجام می دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار