سرقت نیسان حامل سبزیجات در نیشابور و فروش بار در سبزوار

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای خودرو با بار سبزیجات در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۶۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سرقت نیسان  حامل سبزیجات در نیشابور  و فروش بار در سبزوار

حسین دهقان‌پور در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت یک دستگاه خودرو وانت نیسان با بار سبزی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر نیشابور، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند دو متهم را در سبزوار در حال فروش بار سبزیجات شناسایی و پس از اطمینان از انجام سرقت به دست این افراد، با هماهنگی مقام قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان 36 و 31 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و ماموران یک نفر مالخر خودرو نیسان سرقتی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی به شهروندان توصیه کرد خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کنند و از نگهداری مدارک در داخل خودرو خصوصا زمانی که خودرو را پارک می‌کنند جدا خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار