به همت کانون پرورش فکری خوزستان انجام شد:

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری ویژه‌ی مسافران کربلا در مرز چزابه و شلمچه

اهواز(پانا) - مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ویژه‌ی مسافران کربلا در مرز چزابه و شلمچه ایستگاه‌های فرهنگی و هنری بر پا کردند.

کد مطلب: ۸۶۶۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری ویژه‌ی مسافران کربلا در مرز چزابه و شلمچه

هم‌زمان با مراسم اربعین حسینی در مرز شلمچه و چزابه، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با برپایی ایستگاه‌های نقاشی، دل نوشته حسینی و کتاب‌خوانی و اهدا کتاب به استقبال از مسافران مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین رفتند.

حسنعلی آبرومند کارشناس کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان پیرامون این برنامه توضیح داد: مربیان 6 کتابخانه سیار کانون خوزستان در قالب یک تیم به مدت سه روز به دو مرز چزابه و شلمچه اعزام شدند و فعالیت‌های فرهنگی همچون، کولاژ، کاردستی با وسایل دورریختنی، نقاشی، کاغذ و تا، کتاب‌خوانی، دل نوشته حسینی و ... را ویژه‌ی کودکان و نوجوانان زائر و خادمین پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی اجرا کردند.

وی با اشاره به این‌که سال گذشته نیز کانون در قالب ویژه‌برنامه دل سازه‌های حسینی حضور چشمگیر در خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین علیه‌السلام داشت افزود: کانون سال گذشته در این برنامه که مراکز کانون سراسر کشور در آن مشارکت داشتند بیش از 6 هزار و 500، دل سازه‌ی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به مسافران کربلا در مرز شلمچه اهدا کرد.

آبرومند یادآور شد: کانون استان خوزستان در ویژه‌برنامه‌های استقبال از کودکان و نوجوانان زائر و خادمین پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در دو مرز چزابه و شلمچه بیش از 500 جلد کتاب به کودکان و نوجوانان اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار