چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر آذر ماه برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_رئیس کمیته اطلاع‌رسانی چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر با اشاره به برگزاری این اجلاس در نیمه نخست آذرماه گفت: راه‌های دعوت به نماز، انس کودکان به نماز و مهارت‌های مبلغان در دعوت به نماز از جمله محورهای اجلاس نماز است.

کد مطلب: ۸۶۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر آذر ماه برگزار می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، اسماعیل کاظمی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین اجلاس استانی نماز با بیان اینکه این اجلاس با هدف ترویج فرهنگ نماز و شناسایی روش‌های دعوت به نماز برگزار می‌شود اظهار داشت: برای هر چه با شکوه برگزار شدن چهارمین اجلاس استانی نماز 3 کمیته تخصصی تشکیل شده است.

وی، با بیان اینکه کمیته‌های سه‌گانه برگزاری اجلاس نماز استان بوشهرنقش مهمی در برگزاری با شکوه این اجلاس دارند گفت: کمیته‌های اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و اجرایی، علمی و ارزیابی در برپایی با شکوه چهارمین اجلاس نماز بوشهر نقش مهمی دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر، محورها و موضوعات این اجلاس را برشمرد و گفت: راه‌های دعوت به نماز در خانواده و همسالان، در مهدکودک‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و در فضای مجازی و رسانه از محورهای چهارمین اجلاس نماز است.

کاظمی، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات و روش‌ها و مهارت‌های مبلغان دینی و روحانیون در دعوت به نماز را از دیگر محورها و موضوعات اجلاس سراسری نماز دانست و افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب ایده‌ها و نجربیات موفق، علمی و پژوهشی، ادبی و هنری، محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری تا 15 آبان ماه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در استان سمنان برگزار می‌شود افزود: در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در استان هرمزگان سال گذشته استان بوشهر به مقام برتر دست یافت و از استاندار بوشهر در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز تجلیل شد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بوشهرنیز با تاکید بر مشارکت هنرمندان و دانشجویان در اجلاس استانی نماز بوشهر افزود: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه حوزه‌های علمیه، صدا و سیما و دانشجویان در ارائه آثار خود به دبیرخانه چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر همکاری کنند.

حجت الاسلام عباس خشنود با بیان اینکه آثار برگزیده به اجلاس سراسری نماز ارسال می‌شود تصریح کرد:در این اجلاس ضمن تجلیل از آثار برتر از دستگاه‌های برتر اجرایی استان بوشهر در امر ترویج فرهنگ فریضه الهی نماز تجلیل می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار