فرهنگ حسینی مردم ایران اسلامی؛ عامل سقوط رژیم پهلوی

ارومیه(پانا)- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، فرهنگ حسینی مردم ایران اسلامی را عامل سقوط رژیم پهلوی دانست و گفت: دشمن اکنون سال‌هاست درصدد گرفتن این فرهنگ از مردم ماست.

کد مطلب: ۸۶۶۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ حسینی مردم ایران اسلامی؛ عامل سقوط رژیم پهلوی

محسن شکرنیا صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: وقتی انقلاب اسلامی با لطف خداوند و رهبری امام راحل و پشتیبانی و حمایت مردم سلحشور و متدین ایران اسلامی به پیروزی رسید، همه در تعجب بودند که چگونه رژیم پهلوی با آن همه قدرت به یکباره نابود شد.


وی با اشاره به اینکه قدرت رهبری امام خمینی(ره) یکی از عوامل تاثیرگذار در سقوط رژیم پهلوی بود، عنوان کرد: فرهنگی حسینی مردم ایران اسلامی نیز یکی از عواملی است که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش چشمگیری داشته و رژیم پهلوی را درهم شکست.


شکرنیا ادامه داد: اکنون دشمن همچنان پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد این است تا این فرهنگ حسینی و عاشورایی را از مردم ما بگیرد، ولی علی‌رغم شیطنت‌ها و آرزوی شیطانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، نه تنها این فرهنگ حسینی و عاشورایی میان مردم کمرنگ نشده بلکه روزبه روز قدرت بیشتری یافته است.


وی با بیان اینکه امروز فرهنگ حسینی از قدرت دشمن‌ستیزی برخوردار شده است، تصریح کرد: امسال یوم‌الله ۱۳ آبان به دلیل تشدید تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و تهدید‌های بسیاری که پیش روی نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، باید با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.


لازم به ذکر است در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در ارومیه انجام شد و این مراسم روز یکشنبه ۱۳ آبان‌ماه با تجمع مردم در ساعت ۹:۳۰ در محل تقاطع خیابان عطائی و امام ارومیه آغاز می‌شود و ساعت ۱۰ با شروع حرکت به سمت میدان انقلاب ارومیه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار