معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی "آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی"

تبریز(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان خبر داد: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی دوره آموزشی با عنوان « آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی » برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۶۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی "آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی"

کامیار قهرمانی فرد گفت: با آغاز سالتحصیلی جدید و در راستای توسعه دانش و ارتقای توانمندی همکاران و گفتمان سازی اجتماعی و فرهنگی و لزوم تعالی باورها و بصیرت های معنوی و فرهنگی و انتقال آن به نسل جدید جامعه همزمان با مناسبت ها و رویدادهای مذهبی و دینی و انقلابی دوره های آموزشی ویژه برای همکاران فرهنگی شاغل تعریف و اجرا خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان اضافه کرد: در این راستا به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی دوره آموزشی با عنوان « آموزه ها و مفاهیم اسلامی در حماسه اربعین حسینی » با کد 99506408 به مدت 8 ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS از فردا برای عموم فرهنگیان استان فعال خواهد شد.

قهرمانی فرد در پایان یادآور شد: در روزهای آتی با هدف بازخوانی ظرفیت های سیزده آبان روز دانش آموز و ضرورت ترویج گفتمان در این حوزه دوره آموزشی ویژه فعال و اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار