حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان از امید به آینده دارد

کرمان(پانا) – رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت:مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور مدیرکل وکارشناسان اداره کل آموزش وپرورش توسط هیئت محبین علی اکبر(ع) پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کرمان در نماز خانه اداره کل آموزش وپرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور جوانان در عرصه های مختلف نشان از امید به آینده دارد

هاشم بر آوردی گفت: نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان میزبان دوستداران اهل بیت (ع) بود تا با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا و اربعین توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمایند.
برآوردی گفت : حضور پرشور دانش آموزان پیشتاز و استقبال از برنامه های هیئت محبین پیشتازان سازمان دانش آموزی نشان از ارادت خاص جوانان ما به اهلبیت خصوصا ابی عبدالله الحسین دارد.

وی افزود:حضور دانش آموزان پیشتاز در این هیئت هم موجب نزدیک شدن دلها به هم شده و هم انسجام بهتری به اجرای برنامه ها ی مختلف سازمان دانش آموزی می بخشد.

برآوردی تشکیل هیئت محبین علی اکبر(ع) وعزاداری زیبا وپرشور دانش آموزان را از الطاف امام حسین (ع) دانسته و گفت: برنامه های هیئت هر هفته برگزار میشود و این امر مورد استقبال دانش آموزان پیشتاز قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش مراسم زیارت عاشورا و اربعین در نمازخانه اداره کل آموزش وپرورش با حضور مدیر کل و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش و عاشقان سید و سالارشهیدان حسین ابن علی(ع) به مناسبت اربعین سالار شهیدان در حالی برگزار گردید که ارادتمندان حریم قدسی اش در فضایی معنوی حاجات خود را از درگاه حضرت باری مرتبت خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار