در پی کسب نتایج ضعیف در مسابقات جهانی صورت گرفت

استعفای «بهروز نعمتی» از فدراسیون کشتی

تهران (پانا) – عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی به علت کسب نتایج ضعیف از مقام خود استعفا کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
استعفای «بهروز نعمتی» از فدراسیون کشتی

بهروز نعمتی، عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی که همزمان به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مشغول به فعالیت بود، با بیان این‌که «در مسابقات جهانی خوب عمل نکردیم»، اظهار کرد: «بنده چندین بار در جلسات هیات رییسه فدراسیون کشتی مطرح کردم که آقای خادم باید تغییری را در نوع مدیریتی شان بدهند ولی تغییری صورت نگرفت.»

او ادامه داد: «پتانسیل‌های ما در کشتی بسیار قوی و خوب است ولی بسیاری از کشتی گیران ما که نام‌آور و مدال‌آور بودند امروز از کشتی دور هستند و این پتانسیل باید احیا شود بنابراین اگر با این روند پیش برویم روزگار خوبی برای کشتی نخواهیم داشت»

نعمتی درباره دلایل استعفای خود از فدراسیون کشتی نیز گفت: «اعلام کرده‌ام که هرچه سریع‌تر می‌خواهم از هیات رییسه فدراسیون کشتی استعفا دهم و دلیل این کارم این است که نتوانستیم از همه توانمندی‌های‌مان در کشتی استفاده کنیم .گرفتاری امروز کشتی به همین علت است که آقای خادم عقیده دارد تا از طیف خاص استفاده کند. کشتی دایره گسترده‌ای دارد که در تعدادمحدود ۵ یا ۱۰ نفر خلاصه نمی‌شود.»

این نماینده مجلس در در پایان گفت: «چرا خیلی از بزرگان کشتی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، علیرضا حیدری، حمید سوریان ، محبی‌ها، ترکان و... در کشتی نیستند؟ شاید به عنوان کمیته‌ها باشند ولی حضورشان به صورت جدی نیست. در کشتی افراد پر توان داریم و کشتی در این ۶-۵ نفر خلاصه نمی‌شود».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار