حضور هیئت عزاداری دبیرستان شهید صدوقی دوره اول در مراسم گرامیداشت اربعین دبیرستان فرزانگان دوره دوم

یزد (پانا) - هیئت عزاداری حضرت قاسم بن الحسن (ع) دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره اول با سرپرستی مدیر و معاونین آموزشگاه جهت اجرای نوحه خوانی و سینه زنی در مراسم گرامیداشت اربعین حسینی دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۸۶۶۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور هیئت عزاداری دبیرستان  شهید صدوقی دوره اول در مراسم گرامیداشت اربعین دبیرستان فرزانگان دوره دوم

"سید مرتضی موسوی پور"، مدیر دبیرستان شهید صدوقی دوره اول، با اشاره به فعالیت بیش از ده سال هیئت عزاداری دانش آموزان این آموزشگاه، اظهار داشت: هیئت عزاداری حضرت قاسم بن الحسن (ع) با همت مسئولین دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان شهید صدوقی و با مشارکت صد در صدی دانش آموزان هر ساله در ایام محرم تشکیل و با هدف ابراز عشق و ارادت نسبت به حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش به اجرای برنامه نوحه خوانی و سینه زنی در داخل و خارج مدرسه می پردازند.

موسوی پور افزود: "علی اکبر کاظمی"، معاون پرورشی آموزشگاه (که از ذاکرین و نوحه خوانان استان می باشد) این هیئت را در مراسم صبحگاه و نماز جماعت جهت تمرین، سرپرستی و همراهی می کند.

او تاکید کرد: زمان نماز جماعت به خاطر پیش بینی انجام فعالیتهای فوق برنامه و به منظور افزایش بهره وری بهتر، 40 دقیقه در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزشگاه شهید صدوقی ادامه داد: از جمله اجراهای این هیئت، حضور هرساله در مراسم سینه زنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ و نیز مجالس بزرگداشت اباعبدالله در محدوده مدرسه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کیفیت و تاثیرگزاری خوب نوحه های این هیئت با سرپرستی "علی اکبر کاظمی"، طی سالهای اخیر دو بار از سوی مرکز صدا و سیمای یزد جهت اجرا در برنامه های زنده دعوت شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار