گرامیداشت اربعین حسینی در شهرری

شهر ری (پانا)-مراسم گرامیداشت اربعین حسینی با حضور دانش آموزان و جمعی از اولیاء و کارکنان اموزشگاه ملاصدرا آموزش وپرورش احیه دوشهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت اربعین حسینی در شهرری

حجت‌الاسلام محمد حسین صابری اراکی استاد حوزه ودانشگاه در جمع دانش آموزان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امسال شعار الحسین یجمعنا برای اربعین امام حسین (ع) انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: این شعار در راستای قرار دادن همه مسلمانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع)زیر یک چتر که همان چتر اهل بیت (ع) است، انتخاب شده، یعنی همه مسلمانان اگر زیر بیرق سرخ حسینی قرار بگیرند سلامت دنیا و عزت در آخرت را برای همگان در پی دارد.

حجت الاسلام صابری اراکی اظهار داشت: زیر پرچم امام حسین علیه السلام قرار گرفتن باعث خواهد شد تا اقتدار جامعه اسلامی برای همگان روشن شود و لرزش بر پیکره مخالفین اسلام و اهل بیت (ع)می اندازد و رمز بقای این خروش و جوشش بعد مردمی آن است و انشاالله این مراسم و این همایش عظیم و این وحدت بین مسلمانان و ارادتمندان به خاندان رسالت از هر قوم و نژاد و مذهب و بلکه پیروان سایر ادیان الهی که امروز شاهد حضور چشمگیر آنان در این مراسم هستیم، مقدمه ای برای فراهم شدن زمینه تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف.

استاد حوزه ودانشگاه گفت: مردم با وجود دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب مبنی بر ایجاد مشکلات عدیده به‌ویژه ترویج قومیت گرایی و ملیت گرایی و همینطور مسائل اقتصادی به خوبی نشان دادند که به این راهبرد دشمن نه‌تنها علاقه مند نبودند بلکه دست رد به سینه بدخواهان زدند و امروز در کشور اسلامی با عشق و علاقه و وحدت و همدلی مردم در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام صابری ابراز داشت: مردم مسلمان و آزاده عراق به‌عنوان میزبان اوج ارادت خود را به ساحت مقدس عترت پیامبر (ص) به خوبی نشان دادند و با آغوش باز از زائران امام حسین از اقصی نقاط کشورهای اسلامی استقبال می‌کنند و قاعدتا زائرین امام حسین علیه السلام باید نهایت استفاده را از این فرصت معنوی در جهت کمالات دینی و بهره معنوی ببرند و همانگونه که مردم عراق با آغوش باز میزبان زائرین هستند آنها هم نهایت تکریم را از میزبانان به عمل آورده و قوانین و مقررات و همینطور احترام به آداب و رسوم میزبان را به خوبی به جا بیاورند.

شایان ذکر است ،در ادامه مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)مجید شعبانی و جواد تلطفی به مرثیه ثرایی پرداختند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار