ورود بنیاد علوی برای توسعه سروآباد کردستان

سنندج(پانا) - رئیس هیات مدیره بنیاد علوی از ورود این بنیاد برای توسعه شهرستان سروآباد با هدف افزایش معیشت و اشتغال آفرینی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود بنیاد علوی برای توسعه سروآباد کردستان

خداکرم جلالی رئیس هیات مدیره بنیاد علوی در جلسه‌ای با حضور استاندار کردستان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان ۱۴ شهرستان در کشور را بعنوان پایلوت انتخاب کرده که سروآباد هم جزو این شهرستان‌ها است گفت: در صددیم برنامه اقتصاد مقاومتی را با همکاری خود مردم پیش ببریم و تحولات اقتصادی و اجتماعی در این منطقه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی مقدمه توسعه ملی و پایدار است گفت: این طرح از قلعه گنج کرمان از سه سال پیش شروع شده و نتایج بسیار مثبتی در تولید ثروت و کاهش آسیب های اجتماعی بوجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح اساس کار متکی به مردم است گفت: دو مبحث مشاوره استعداد یابی و زیربنایی و توان افزایی در جهت توانمتدسازی مردم در ابعاد مختلف پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد: یک صندوق در این شهرستان تشکیل و شرکت فراگیر تعاونی شکل خواهد گرفت که در آن صندوق اعضا ماهیانه رقمی معادل ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان سپرده گذاری خواهند کرد و بنیاد هر سه ماه یکبار معادل رقم موجود در صندوق کمک خواهد کرد.

جلالی با بیان اینکه به شهرستان ۲۰ میلیارد تومان توسط بانک سینا تسهیلات برای اشتغال خانگی و تا ۲/۵ میلیارد تومان برای طرح های بزرگ با سود حداقلی پرداخت می شود افزود: ما در بنیاد سیاست های اقتصاد مقاومتی را در جهت بهبود معیشت و اشتغال پایدار دنبال می کنیم.

رئیس هیات مدیره بنیاد علوی اضاف کرد: ما در کنار دولت به مباحث عمرانی و زیربنایی شهرستان سروآباد ورود کرده و ابعاد فرهنگی‌، اجتماعی و زیست محیطی در کنار اهداف اقتصادی مد نظر قرار می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار