مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش استان است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه و محور تمام برنامه های خرد و کلان آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۸۶۶۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش استان است

محمد علی واقعی در نشست مشترک شورای معاونین با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: بومی سازی زیر نظام های سند و مشخص کردن الزمات آن در خراسان جنوبی اولویت نخست در اجرایی شدن ساحت های شش گانه این سند، در بهارستان علم و ادب است.

وی، بر اجرای زیر نظام های سند در آموزش و پرورش استان تأکید کرد و ادامه داد: باید در برنامه ریزی های میان مدت آموزش و پرورش خراسان جنوبی با آینده نگری و شناسایی نیازمندی های استان در 10 سال آینده برنامه ای جامع تدوین شده و در قالب طرح و لایحه به وزارت جهت طرح در قوه مقننه ارسال شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تفکر جزیره ای، مخالفت بدون ارائه راهکار و روز مرگی را از آفات خطرناک نظام تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: مدرسه در رأس امور تعلیم و تربیت است.

واقعی، تنها راه تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت را اجرای دقیق سند تحول بنیادین در تمام عرصه ها و ساحت های آموزشی و پرورشی دانست و تأکید کرد: با اجرای دقیق، برطرف کردن نقاط ضعف و برجسته کردن نقاط قوت می توان به عدالت آموزشی به معنای صحیح آن دست یافت.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که مدرسه در رأس امور و برنامه های آموزشی و تربیتی است، و باید مدارس پژوهش محور باشند، ابراز داشت: در مدارس پژوهش محور می توان شاهد رشد اندیشه ها و بارور شدن استعدادها بود.

این خبر در حال تکمیل شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار