12 مورد تخلف ارزی در آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه (پانا)- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 14 نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در این استان شناسایی شده اند، گفت: برای 12 مورد از این تعداد پس از بررسی نهایی پرونده تخلف ارزی تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۶۶۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
12 مورد تخلف ارزی در آذربایجان غربی کشف شد

جعفرصادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: ارزش تقریبی پرونده های کشف شده یکهزار و 860 میلیارد ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اسکندری ادامه داد: اجرا نکردن تعهد در قبال دریافت ارز، خدمات دولتی و گرانفروشی از جمله تخلف های شناسایی شده این پرونده هاست.

وی بیان کرد: رسانه ای کردن برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی با هدف افزایش همکاری های مردمی و روشنگری در جامعه انجام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: افزایش نظارت، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله اقدام های اساسی در برخورد با سودجویان و محتکران بوده است و موجب تنظیم بازار کالاهای اساسی می شود .

اسکندری گفت: سامانه مردمی 124 آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را درخصوص گران فروشی، احتکار، کم فروشی، صادرنکردن فاکتور، تقلب و درج نکردن قیمت در این سامانه ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار