مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

رویکرد آموزش و پرورش استان البرز اخلاق گرایی است

البرز (پانا ) - سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که عصر یکشنبه در محل استانداری برگزارشد، رویکرد آموزش و پرورش البرز را اخلاق گرایی،مردم داری و پاسخ گویی به مردم بیان نمود .

کد مطلب: ۸۶۶۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش استان البرز اخلاق گرایی است

سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور نجفی، استاندار البرز و زینی وند، معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اهمیت دبیرخانه شورای آموزش و پرورش افزود : تا زمانی که یک دبیرخانه ی فعال نداشته باشیم، نمی توانیم یک شورای آموزش و پرورش خوب داشته باشیم و آموزش و پرورش به دنبال اجرایی شدن یک دبیر خانه و کارگروه های کیفی در استان است.

وی با اشاره به سر فصل قرار دادن 40 برنامه و اولویت در آموزش و پرورش استان و چگونگی عملیاتی نمودن آنها تاکید کرد: تمامی کارهای آموزش و پرورش استان البرز با برنامه ریزی یکساله و سه ساله و ده ساله می باشد و اقدام اساسی و اصلی در آموزش و پرورش، تکمیل کارهای ناتمام است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به اهمیت استقلال آموزش و پرورش افزود : رویکرد آموزش و پرورش استان البرز، اخلاق گرایی ، مردم داری و پاسخ گویی به مردم است.

قاسمی با اشاره به پیشنهاد تشکیل کارگروه هایی در شورای آموزش و پرورش استان افزود: در راستای تحقق برنامه ها در افق 1400 با تشکیل کار گروه های مدیریت فضاهای آموزشی و پرورشی ، مدیریت منابع انسانی، چشم انداز ده ساله آموزش و پرورش استان البرز، دبیر خانه های دائمی تکریم از فرهنگیان، تغییر کاربری در فضاهای آموزشی، شکل گیری در آمد پایدار اختصاصی آموزش و پرورش ، می توان شورای آموزش و پرورشی استراتژیک و عمل گرا داشته باشیم .

وی در ادامه با اشاره به حضور شورای معاونین آموزش و پرورش استان درسطح مدارس افزود: حضوردر مدارس و دیدار چهره به چهره با مدیران و معلمان فرصتی مغتنم است تا از نزدیک با مشکلات و مسائل همکاران فرهنگی بیشتر آشنا شویم و برای رفع آن راهکارهایی بیندیشیم.

قاسمی شعار آموزش و پرورش استان البرز را اعتدال ، اعتماد ، عقلانیت و مشارکت عنوان نمود و افزود : رویکرد نهایی ما شعار ماست و تا زمانی که ادارات کیفی نداشته باشیم ، مدارسی با کیفیت نخواهیم داشت.

وی در پایان با ابراز خرسندی از اجرای طرح پایلوت آموزش‌های الکترونیک برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استان البرز خواستار گسترش این مدارس در استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار