انهدام باند قاچاق سوخت در چناران

چناران (پانا)- فرمانده انتظامی چناران از شناسایی و دستگیری دو نفر از اعضای باند قاچاق سوخت و کشف 2500 لیتر سوخت قاچاق در چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۶۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند قاچاق سوخت  در چناران

برات اویسی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و کنترل نامحسوس جایگاههای عرضه سوخت، مأموران پلیس آگاهی روز گذشته به یکدستگاه کامیونت سردخانه دار مخصوص حمل گوشت و مواد فاسد شدنی در حال سوختگیری، مشکوک می شوند.
فرمانده انتظامی چناران افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد این کامیونت بیش از چند برابر ظرفیت باک خود سوختگیری کرده است که با هوشیاری مأموران، بلافاصله خودرو توقیف و راننده دستگیر و در بازرسی از آن سه مخزن بزرگ چند هزار لیتری که در قسمت سردخانه تعبیه و در پوشش حمل گوشت نسبت به قاچاق سوخت به شهرهای مرزی اقدام می کرده، کشف شد.
وی ادامه داد: در همین راستا یک دستگاه کامیون خاور نیز که با سوختگیری مکرر از جایگاههای سطح شهرستان و دپو آن در مخزنی بزرگ واقع در خارج از شهر، در امر قاچاق سوخت مشارکت داشته، توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.
اویسی با اشاره به کشف 2500 لیتر سوخت از بازرسی خودروها، خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی افراد تبانی کننده با این باند، ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار