رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران عنوان کرد

لزوم حضور شورایاران در صحن علنی شورا جهت ارائه گزارش

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره وضع منطقه ۱۷ و حضور نداشتن شورایاران جهت ارائه گزارش در صحن علنی شورای شهر تذکر داد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حضور شورایاران در صحن علنی شورا جهت ارائه گزارش

مجید فراهانی در نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر درباره مسائل منطقه ۱۷ عنوان کرد: چقدر خوب است که این گونه گزارش‌ها از زبان شورایاران مناطق عنوان می‌شد تا ۲۲ منطقه به صورت مرتب با حضور در صحن علنی، مشکلات مناطق را گزارش دهند.

وی افزود: سه ماه گذشته جلسه‌ای در منطقه ۱۷ حضور پیدا کردم، شورایاران منطقه ۱۷ از پیگیرترین و سالم‌ترین شورایاران بودند؛ به همین علت با تذکری از هیات رئیسه درخواست دارم تا برنامه‌ای تنظیم کنند و دبیر شورایاران مناطق در صحن علنی گزارشی ارائه دهند.

فراهانی با ارائه تذکری دیگر درباره وضع منطقه ۱۷بیان کرد: تذکر دیگر بنده به فرماندار تهران است؛ جلسه شورای اداری منطقه ۱۷ حدود 9 ماه گذشته در فرمانداری تهران تشکیل شد و در آن جلسه نمایندگان نیروی انتظامی، آبفا، برق منطقه‌ای، شهردار منطقه ۱۷، منتخب شورایاران، برخی اعضای شورای شهر و نمایندگان راه‌آهن حضور داشتند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی اضافه کرد: نکات مهمی درباره منطقه ۱۷ در آن جلسه عنوان و صورت جلسه‌ای تنظیم شد که متاسفانه تا کنون موارد طرح شده به سرانجام نرسیده است. منطقه ۱۷ از حیث داشتن شهدا بیش از ۴ هزار شهید دارد و از سویی نماد محرومیت در کل تهران مطرح است و همچنین منطقه ۱۷ در میان ۲۲ منطقه شهرداری تهران، از حیث نبود زیرساخت‌ها محروم‌ترین منطقه تهران است.

این عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برنامه شورای پنجم اولویت توسعه مناطق محروم بوده است و باید به نحوی باشد که در عمل مناطق محروم به خصوص منطقه ۱۷، توسعه پیدا کند؛ در این راستا از فرماندار، شهردار منطقه و سایر متولیان امر درخواست دارم مصوبات شورای اداری منطقه ۱۷ خاک نخورد و پیگیری شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت با تاکید بر عمده مشکلات منطقه ۱۷ گفت: از جمله مهم‌ترین مشکلات منطقه که راه‌آهن است؛ انتظار می‌رود موضوع را پیگیری و دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار