مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

در سایه تعامل و هم اندیشی مدیران استانی، مشکلات قابل حل است

البرز(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در نشست مشترک با مدیران کل کمیته امداد امام (ره) استان های البرز و قزوین ، راه حل برون رفت از مشکلات پیش رو را تعامل و هم اندیشی هر چه بیشتر مدیران استانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
در سایه تعامل و هم اندیشی مدیران استانی، مشکلات قابل حل است

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست مشترک با مدیران کل کمیته امداد امام (ره) استانهای البرز و قزوین اظهار داشت: هم اندیشی و تعامل هرچه بیشتر مدیران استان با یکدیگر در پیشبرد اهداف کمی و کیفی عملکرد ادارات موثر و راهگشا می باشد

وی تصریح کرد: با ارتباطات سازمانی مناسب و تعاملات سازنده و تسهیل در امور و عدم تشریفات اداری می توان در راستای رفع مشکلات و خدمت رسانی بهتر به مردم گام های موثری برداشت .


وی کمیته امداد امام (ره) را پل ارتباطی بین مردم و نیازمندان جامعه دانست و با اشاره به تعامل و همکاری آموزش وپرورش با کمیته امداد افزود : برنامه سراسری جشن عاطفه ها ،الگویی مناسب از مشارکت و همیاری مردم ، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام (ره) برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند است که هر ساله با شروع سال تحصیلی در مدارس سراسر کشور برگزار می گردد .
در ادامه این نشست ، مومنی، مدیر کل کمیته امداد امام ( ره ) استان قزوین با تقدیر و تشکر از عملکرد آموزش و پرورش استان قزوین در زمان مسئولیت آقای قاسمی افزود : در مراسم جشن عاطفه های استان قزوین در سال گذشته مبالغ چشمگیری از کمکهای مردمی و دانش آموزی بدست آمد که صرف خرید کتاب، لباس فرم و کمک های حمایتی به خانواده های تحت پوشش شد .

در ادامه محمدی فر،مدیر کل کمیته امداد استان البرز با اشاره به همکاری های آموزش و پرورش استان البرز و کمیته امداد امام (ره) اظهار داشت : آموزش و پرورش کانون تعلیم و تربیت است و فرهنگ احسان و نوع دوستی در آموزش و پرورش نهادینه می شود .

وی تصریح کرد : که در سال پیش رو بتوانیم با مدیریت آقای قاسمی ،مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ، همکاری های بیشتری را در جهت پیشبرد اهداف و کمک های هر چه بیشتر به نیازمندان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار