حدود 112 هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان غربی انجام شد

ارومیه (پانا)- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طی سال جاری 111 هزار و 928 مورد بازرسی از واحدهای فعال صنفی و صنعتی و همچنین انباردارها و عمده فروش ها در این استان انجام شده است.

کد مطلب: ۸۶۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حدود 112 هزار مورد بازرسی از اصناف آذربایجان غربی انجام شد

جعفرصادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: چهار هزار و 553 پرونده با چهار هزار و 669 نوع تخلف در این رابطه کشف و برای آنها 220 میلیارد ریال جریمه پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

اسکندری ادامه داد: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، کم فروشی و احتکار از جمله مهمترین تخلف های این دوره بود.

وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، میوه وتره بار، لوازم خانگی، خواروبار، گوشت قرمز و گوشت مرغ، تعمیر خودروهای سبک، اغذیه فروشان و رستوران ها بوده است.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 923 ناظر افتخاری در این استان وجود دارد، اضافه کرد: 338 نفر از این تعداد در سال جاری فعال بودند و 955 مورد گزارش تخلف را اعلام کردند .

اسکندری بیان کرد: سامانه مردمی 124 آماده دریافت انتقادها و شکایت های مردمی است و شهروندان می توانند 24 ساعته شکایت های خود را درخصوص گران فروشی، احتکار، کم فروشی، صادرنکردن فاکتور، تقلب و درج نکردن قیمت در این سامانه ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار