آغاز جلسه رأی اعتماد 4 وزیر پیشنهادی در مجلس با حضور روحانی

تهران (پانا) - جلسه رآی اعتماد وزیران پیشنهادی کار، صنعت، اقتصاد و راه و شهرسازی در مجلس آغاز شد.

کد مطلب: ۸۶۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جلسه رأی اعتماد 4 وزیر پیشنهادی در مجلس با حضور روحانی

جلسه استیضاح فرهاد دژپسند، وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی، محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رضا رحمانی، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خواهند بود.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امیرحاتمی، وزیر دفاع در این جلسه حاضر شده‌اند.

حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان نیز دقایقی پس از آغاز جلسه با همراهی محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، معصومه ابتکار،‌ معاون امور زنان و خانواده، ستاری، معاون علمی رئیس‌جمهوری، علی اکبر صالحی،‌ رئیس سازمان انرژی اتمی، محمود علوی،‌وزیر اطلاعات، سید محمد بطحایی،‌ وزیر آموزش و پرورش، فرمانده ارتش وارد صحن مجلس شدند.

بنا بر اخبار، جلسه امروز مجلس در دو شیفت و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت.

د، تلاش شد در وضعیت موجود کشور و با توجه به مشکلات، بهترین ها انتخاب شوند.

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس هر جلسه علنی باید ۴ ساعت و پس از آن ادامه جلسه به پیشنهاد رئیس مجلس به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد. در صورت موافقت نمایندگان با ادامه جلسه در شیفت دوم، پس از تنفس مجلس مجددا تشکیل جلسه خواهد داد.

مهلت بررسی صلاحیت هر وزیر یک ساعت و نیم و مجموع چهار وزیر ۶ ساعت به طول می‌انجامد و یک ساعت هم به عنوان فرصت دفاع از وزرای پیشنهادی برای رئیس‌جمهوری در نظر گرفته شده؛ لذا مجموع جلسه رای اعتماد ۷ ساعت است که با حواشی و فرصت تنفس این جلسه احتمالا تا ساعت ۱۰ شب ادامه پیدا خواهد کرد.

در صورت رای ندادن نمایندگان به ادامه جلسه در شیفت دوم ادامه بررسی صلاحیت وزرا به فردا یکشنبه موکول خواهد شد که البته احتمالا تکلیف وزرا همین امشب مشخص می‌شود.

جلسه امروز مجلس با حضور ۲۰۱ نماینده برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار