بی‌پولی امان صدرنشین را برید؛ آسمان مشهد ابری‌تر شد

تهران (پانا) – به همان اندازه که نمایش پدیده در فصل جاری لیگ برتر خوب بوده است؛ حواشی پیرامون این تیم که به علت بی‌پولی پیدا شده هم پررنگ بوده و این روزها بیش از گذشته خطر از دست رفتن رده‌های بالایی برای پدیده احساس می‌شود.

کد مطلب: ۸۶۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بی‌پولی امان صدرنشین را برید؛ آسمان مشهد ابری‌تر شد

نمایش پدیده در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ایران دور از انتظار بوده و این تیم توانسته با هدایت یحیی گل‌محمدی صدرنشین و شگفتی‌ساز لیگ برتر شود.

هرچند پدیده در مسابقات لیگ برتر خوب کار می‌کند و پس از شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول، به هماهنگی خوبی رسیده است تا حداقل در این فصل برای اولین بار در تاریخ مشهد را در لیگ قهرمانان آسیا صاحب سهمیه کند؛ به همان اندازه وضعیت این تیم از نظر حواشی که بی‌پولی همراه آورده، بحرانی است.

سه هفته پیش تمرینات پدیده به علت پرداخت نشدن مطالبات از سوی بازیکنان تحریم شد و آنها سه روز تمرین نکردند اما با وعده‌های مدیران استان خراسان رضوی آنها به دیدار با فولاد خوزستان در جام حذفی رفتند تا به موفقیت‌های این فصل ادامه دهند. اکنون که وعده‌های مدیران استانی عملی نشده،کار را را به جایی کشاند که یحیی گل‌محمدی، مرد آرام فوتبال ایران، پس از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان که در خوزستان برگزار شد و با پیروزی پدیده همراه بود، از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است.

گل‌محمدی این روزها در مشهد حضور ندارد و به تهران برگشته است تا تمرینات این تیم زیر نظر دستیاران یحیی برگزار شود. باید منتظر ماند و دید آیا مدیران استان خراسان رضوی می‌توانند وضع را برای بازگشت یحیی به تمرین پدیده فراهم کنند یا اینکه در دیدار خانگی مقابل نساجی این تیم با سرمربی موقت به زمین خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار